איך אדע לבחור את שעון הקיר שהכי מתאים לי?

אז אולי בדיוק עברתם לדירה חדשה, אולי נמאס מהשעון הנוכחי או אולי הוא התקלקל ומחפשים אחד להחליפו בזול.

שעונים כיום, בין אם זה שעון קיר, שעון חול או שעון יד הם כבר לא סתם להראות את השעה, זה יש לנו כבר בטלפון בלחיצה אחת.

היום השעונים מסמנים משהו מעבר, שעוני הקיר הם דקורציה נוספת לבית שיכולה לתת טוויסט או חיזוק לסגנון העיצוב במרחב הרצוי.

דבר ראשון שעליכם לעשות זה לשאול את עצמכם באיזה סגנון מעוצב החלל בו אתם רוצים להוסיף פיסת הזמן המיוחדת, כנראה שאת התשובה לשאלה זו אתם יודעים עוד לפני ששאלתם את עצמכם, לכן לאחר שהחלטם על סגנון העיצוב יש גם להבין אילו צבעים צובעים את החלל בצורה הדומיננטית ביותר, אם הסלון מודרני יכול להיות שאלו יהיו צבעים שחור-לבן-אפור. 

שכחנו דבר אחד שמשנה את כל התמונה, בעיצוב הבית יש משתנים רבים מאוד שלא ניתן להיות מודעים לכולם, אפשר לנחש ולהרגיש, ולעשות את מה שהולך או מה שראינו וקיבלנו ממנו השראה, אך כשהדקורציה מגיעה הביתה יכולה להיות הפתעה... חוץ מאצלינו, מזל שאצלינו אתם תידעו איך שעון הקיר נראה אצלכם בבית עוד לפני שתרכשו אותו.

שלחו לנו לוואטסאפ את שעון הקיר שמצאתם לנכון שיתאים לכם, או בין אם אתם מתלבטים בין כמה שעוני קיר מיוחדים, שלחו תמונה של הקיר שלכם, ותוך כמה שעות לכל היותר תקבלו תמונה המדמה את שעון הקיר הרצוי תלוי על הקיר שצילמתם. 

אם ראיתם איך השעון נראה על קירכם ואהבתם, שום הפתעה לא תהיה, איתנו אתם בטוחים בבחירתכם שלא כמו אף חנות אחרת, תרכשו כאשר אתם בטוחים שהבחירה נכונה וגם בידיעה שהמוצר בדרך אליכם במשלוח מהיר של עד 3 ימים - בחינם!, עם אחריות לשנתיים... מה עוד אפשר לבקש.

 

כתוב תגובה